Chcete někomu darovat víno?



Někdy toužíme někoho obdarovat. Nebo se to sluší nebo to z nějakého důvodu musíme udělat. A tak vybereme něco, co by se dotyčnému obdarovanému mohlo hodit nebo líbit. Ale než mu to dáme, obvykle se zamýšlíme i nad tím, do čeho to zabalit. Samozřejmě ne proto, aby nebylo na první pohled vidět, co mu dáváme, a on byl případně zklamaný už na první pohled, kdybychom nedarovali to pravé. Dárky balíme, protože se to tak zkrátka dělá. Ani vlastně sám nevím proč. Snad aby se to darované líbilo víc, snad aby tu bylo delší napětí z toho, co člověk dostal, prodlužované rozbalováním dárků, snad… Prostě nevím. Vím jenom, že dárky se obvykle nedarují tak, jak se koupí.

lahev a sklenka

Ale je skutečností, že my lidé nemíváme času právě nazbyt. A balit tedy všechno tak pečlivě, jak jsme to dělali v minulosti u vánočních dárků, prostě nechceme nebo nezvládáme. Takže je skutečností, že dárky sice předáváme zabalené, ale tak jaksi ‚ošizeně‘. I když samozřejmě rovněž krásně.

A jak se to dělá? Jak si při balení dárků často usnadňujeme život? Přece tak, že si koupíme některou z oněch hezkých dárkových tašek a taštiček, do kterých se dar jednoduše vloží. A úkol je splněn.

nalité víno

V podobných dárkových taškách se dá darovat třeba i víno. Ani lahvinky, onen u nás docela tradiční dar, se nedávají jenom tak nezabalené. A to je pochopitelně šance, které se mohou chytit nejen dárci, ale třeba i obchodníci a další podnikatelé. Pokud jde totiž o reklamní tašky na víno, lze si je nechat vyrobit a potisknout i úměrně našim potřebám. Ten, kdo chce, si třeba může nechat vytisknout na takovou tašku logo své firmy, čímž se připomene tomu obdarovanému a třeba si tím získá jeho náklonnost. A je jasné, že obdarovaný nemusí být jediný, a pak taková taška na víno poslouží i jako součást reklamní kampaně.

A pak už musí dárce jenom doufat v to, že bude obdarovanému chutnat. Že si o něm neudělá špatný obrázek, až bude vylévat takto darovaný patok do záchodu.

5/5 - (1 vote)